پیام دکتر محمدامین ولی زاد حسنلویی- رئیس کنگره

۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ۱۴:۱۹

نوشته شده توسط مهندس شهرام ابراهیمی مهندس شهرام ابراهیمی در یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ساعت ۱۴:۱۹

بسم الله الرحمن الرحیم 
با صلوات بر پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) و خاندان پاک و مطهر ایشان 

به نام دوست گشاییم دفتر دل را                                      به فر عشق فروزان کنیم محفل را

در سایه عنایات الهی و با تلاش تمامی همکاران در برگزاری موفق اولین کنگره بین المللی بیومارکرها در اسفند 1401 و اولین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی ایمنی بیمار در خرداد ماه 1402 توسط حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه ، مفتخریم که میزبانی  بیست و پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین‌المللی سالیانه پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور را در سال 1403 برعهده داریم .
بی تردید نقش پژوهش در تامین ، حفظ و ارتقای سلامت جامعه و همچنین اعتلای جایگاه علمی کشور برکسی پوشیده نیست و در این میان نقش شما دانشجویان بعنوان دانش پژوهان و پژوهشگران جوان در دسترسی به اهداف پژوهشی و فناوری عرصه سلامت از اهمیت بسزایی برخوردار است .
شما پژوهشگران جوان امروز، آیندگان علمی جامعه ما هستید و امید آینده کشور به شماست .
اگر امروز کشورعزیزمان مرجعیت علمی منطقه را داراست ، حفظ و ارتقای این مرجعیت انجام  نخواهد گرفت مگر با تلاش و زحمات شما دانشجویان و دانش پژوهان تلاشگر .
مفتخریم که حوزه های آموزش و تحقیقات و فناوری از اولویتهای قابل توجه دانشگاه می باشد و راه اندازی مرکز رشد دانشگاه و افزایش دوبرابری شرکت های دانش بنیان نمونه هایی از حمایت از این عرصه می باشد . 
در پایان ضمن اعلام مراتب فخر و مباهات خود از میزبانی این رویداد بسیار مهم و علمی سال خدمت دست اندرکاران برگزاری این کنگره و همچنین شما پژوهشگران جوان ، امید است مجموعه برنامه های طراحی شده توسط دبیران علمی و اجرایی بتواند ضمن ایجاد نگاهی ژرف و وسیع در دانشجویان در راستای اهمیت حضور آنان در عرصه تحقیقات و فناوری، فرصت هایی هدفمند در اختیار جویندگان این عرصه قرار دهد تا برگزاری چنین کنگره ای، نه تنها بستری برای تبادل دانش بلکه جلوه ای از  جامعه دانشگاهی پویا و جامعه در حال رشد حوزه سلامت را به منصه ظهور برساند .
برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون را از درگاه ایزد منان خواستارم . 

photo8632265405 

دکتر محمد امین ولی زاد حسنلوئی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی

و

رئیس کنگره

پیام ارکان اصلی کنگره

بازخورد

نظر شما چی هست؟ بر روی ستاره های مورد نظرتون کلیک کنید.

5
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
میانگین نمرات

دیدگاه ها (0)

تاکنون دیدگاهی منتشر نشده است. شما اولین نفر باشید!

ارسال یک دیدگاه