سوالات متداول استارت آپ ویکند

۱۴۰۲/۱۲/۱۷ ۱۵:۱۹

نوشته شده توسط ثنا موسوی ثنا موسوی در پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ ساعت ۱۵:۱۹

استارت آپ ویکند چیست؟

استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی و کارآفرینی است که طی ۳ روز متوالی و در آخر هفته برگزار می‌شود. این رویداد به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد تا با هر سطح دانش و مهارتی، ایده‌های خود را برای راه‌اندازی یک استارتاپ مطرح کنند و درباره ایجاد مدل کسب و کار، نمونه سازی اولیه، طراحی و اعتبار سنجی بازار، در یک محیط دوستانه و حمایتی بیاموزند.


در طول سه روز استارتاپ ویکند چه می گذرد؟

در ابتدای روز اول به هر فرد یا تیمی که دارای ایده باشد سه دقیقه زمان اختصاص یافته تا ایده خود را توضیح دهد. پس از ارائه تمام ایده ها، ۱۰ ایده برتر توسط شرکت کنندگان و داوران انتخاب می شوند. پس از انتخاب ایده های برتر و تشکیل تیم و اضافه کردن افراد جدید، تیم ها با استفاده از امکاناتی که مسئولین برگزاری استارت آپ در اختیار آنان قرار می دهند به توسعه ایده مورد نظر و یا تولید نمونه اولیه می پردازند و برای اجرایی نمودن فعالیت هایشان حدود یک روز و نیم فرصت دارند. در طی این مدت کارگاه های آموزشی برای شرکت کننده ها برگزار شده و منتورهای رویداد در راستای پیشبرد و تکمیل ایده به تیم ها با توجه به نیاز آنها کمک میکنند. در عصر روز سوم استارتاپ ویکند، به هر گروه چند دقیقه فرصت داده می شود تا ایده را معرفی کرده و دموی آن را به نمایش بگذارد و در مقابل سوالات داوران از خود دفاع نماید. پس از اینکه تمامی گروه ها از ایده هایشان دفاع کردند، هیئت داوران، ۳ گروه برتر استارتاپ ویکند را انتخاب میکنند و جوایز نقدی به آنها تعلق میگیرد.


پیش نیازهای علمی شرکت در رویداد چیست؟

علاقه، خلاقیت، تلاش، ایده‌های نو


ایده ها باید در چه زمینه ای باشه؟

هر ایده ای در حوزه نظام سلامت و در راستای محورهای عمومی و ویژه بیست پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی (لینک به صفحه محورهای کنگره در سایت)


هزینه ثبت نام رو کی باید واریز کنیم؟

پس از غربالگری اولیه ایده ها، مسئولین دبیرخانه کنگره با افراد و تیم های انتخاب شده جهت ثبت نام نهایی و واریز هزینه ها تماس گرفته و راهنمایی می کنند.

آیا هزینه ی ثبت نام شامل تخفیف هم میشه؟

برای اعضای مرکزی کمیته تحقیقات دانشجویی با ارائه ابلاغیه دانشگاه، شامل 40 درصد تخفیف می باشد.


آیا حتما باید تیم داشته باشم؟

خیر الزامی نیست، ثبت نام انفرادی امکانپذیر بوده و در صورتیکه جز ایده های برتر باشید از افراد حاضر در رویداد تیم تشکیل می دهید.


آیا همه میتونن شرکت کنند؟

خیر، فقط دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی و در هر مقطعی میتوانند ثبت نام کنند.
 
وسایل همراه و موردنیاز در این رویداد چیست؟

ترجیحا یک عدد لپتاپ و لوازم شخصی برای اسکان در خوابگاه در صورتیکه ساکن شهر ارومیه نیستید.


آیا اسکان در خوابگاه برای شرکت کنندگان رایگان است؟

بله، استفاده از خوابگاه برای آقایان و بانوان کاملا رایگان است.
 

اخبار

بازخورد

نظر شما چی هست؟ بر روی ستاره های مورد نظرتون کلیک کنید.

0
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
میانگین نمرات

دیدگاه ها (0)

تاکنون دیدگاهی منتشر نشده است. شما اولین نفر باشید!

ارسال یک دیدگاه